2.4.11

Sparkade en tjej i huvudet?

Bloggtorkan blev ett faktum. FETT TRÅKIGT!?

H8s:
I guess jag inte haft så mycke fett att skriva om. Och speciellt nu när jag fått jobba lite. På dagis. Inget fel med det, men det är verkligen DET SISTA jag vill jobba med nu. Lite deprimerad kanske, vad vet jag. Hela pengagrejen.. tar aldrig slut. Och jag är så sjukt less. Som vanligt?
Drömde en hemsk jävla dröm i morse också.. uh. Den innehöll bl.a: sebbe var dum i huvudet, jag var dum i huvudet och sparkade en tjej i huvudet!? och båda våra familjer var med.. creepy. Vill bara att babe ska vara hääär nu :( Men han har dragit en sväng till swe för å vara speaker/dj/reporter och fotograf under SM i big air.


GREats:
Menmen!
Igår fick jag umgås med babe emm och då blev allt bättre! Tog med en flarra vin å hängde med henne till Lisa på värsta middagen, chill och se såg vi Jackass 3D. Hur trevligt som hellst! Perfekt avslut på en bajs vecka.
SÅg filmen Unstoppable som jag halvt sov till å sen gick vi å la oss och nu sitter vi båda här med en dator i vårat knä. (Lånade din hanna ;) )

Nåh nu ska vi se en fille till. Nå dramakomedi.. hoppas på succsess. Får se vad som händer sen! Jag är fett hungrig nu iaf och vill

HA DOM HÄÄÄÄR!

Inga kommentarer: