5.4.11

Cup to the cake





Massa gott och fint att se på bjuder jag på idag.

Tar å rekomenderar denna länk igen va. Det funkar fett bra och man får massa random läsare :) Mycket trevligt ska ja ta å tala om!

Idag spöregnar det i staden. Och det är sjukt deprimerande. Oslo är deprimerande så fort det inte är sol.

Igår var det lite sol tidigt på dagen men sen mulet. Så jag och Emelie gick å sola solarium för andra gången på 3 dagar. Snart tar det sig!
Fattas ju bara nu att man ska bli fit och vältränad också som man var där ett tag sen. Sådär lagomt innan beach 2011. Ska nog köra ett träningspass innan ja hoppar in i dushen!

Hahahah hittade denna bild på mig, lillasyster och hennes dåvarande dude! (som garanterat inte ville vara med i bloggen så jag trollade bort dom) DÄR KAN VI SNACKA FIT! helt jävla sinnes. Brun som ett as och magrutor???? jahni! de var tider det.
2007 BITCHES!


Som kul att drömma sig tillbaka till de goda tiderna då dansa i stort det var det enda jag gjorde. Livet allmänt funkar väl inte riktigt som det ska just nu. Ingen dans, ingen snowboard, ingen sol, inga pengar osv osv osv. Sökt massa jobb nu iaf så måste bara skriva ut lite cvn å dra ut till alla å snacka lite skit. Yeah.

Inga kommentarer: