18.3.11

Jahh. Fan vilken lång dag! Och fyfan vad jag har gått överallt! borde ju ha tagit gympaskor! haha.
Nä, men började dagen med att dra ut till Sandvika med Stina för att träffa advokaten som har hand om konkursgrejen. Är tvungen att fylla i MASSA jäääävla papper och skriva in sig på NAV.. norska äckliga arbetsförmedlingen. FÖR ATT KUNNA FÅ MIN SISTA LÖN. FYFAN. Det räcker visst inte med att man stått och jobbat hela februari månad med massa OBtimmar och ÖVERTID. Och så kommer den här skiten. PLUS att det inte ens nu är garranterat att vi ska få betalt våran OB eller Övertid. FYFAN..åter igen. Blir så sjukt less bara jag tänker på det.
Vilka jävla idioter det finns.

Iaf, var soft i sandvika, gick och hängde med Malin och käkade fett god lunch :)

Drog sedan tillbaks till stan för att hooka upp med Emelie och Hanna för att gå mot en av all de 1047189046108347 tusen tattuerings-studios här i Oslo för att supporta Emm som skulle tattuera sig denna gång:) Tog 4 timmar, hängde där i 3h då jag drog och hämtade ut mitt paket med mina nya sinnessjuka SJUKT FETA SKOOR på posten :D


Emms tattoo blev iaf fett awesome. När är det min tur tro?

Ge mig massa pengar va?

Äh nu ska vi se film. Sleepover i Torshov, då vi ska dra till Göteborg imorrn! DOPE. Puss hejdå.

Inga kommentarer: