20.3.11

GBG

Blev en tur till Göteborg idag då med brudarna. Synd bara att Emelie fick sitta på polisstationen typ halva dagen för att få fixa passet sitt.
Jag och Hanna vandrade iaf runt i butiker under tiden, trängdes och svettades. En snabbis på Bolaget då också såklart! :) Trotts svetten och de så var de riktigt trevligt och hanna hittade en sjukt söt klänning! Sommarpeppen våran växte starkare och starkare efter klänningsköpet så jag var bara "tvungen" att köpa en bikini. ehh.. tjejen som är bra på att hålla i pengar här..not.
En leopardbikini (från H&M, så nice price iaf) blev det. YES! Lite tan och lite situps så är jag kittad för stek. hahah.





Mötte upp Emm, käkade på Max för att sen orka trängas och svettas lite till i alla butiker. Emm hittade ett par fresh nya skor å asfeta lösögonfransar. Sedan lite sol och chill på en trappa vid kanalen för att sen dra och köpa lösviktsgodis på en helt sjuk godisbutik. MUMMAAAA.




OCH SEN FINALLY.. begav vi oss mot maten... MATEN! Det var mitt mission idag. Drog en ordentlig storhandling på Coop Forum innan vi drog tillbaka till Oslot :) Svensk mat alltså...svenska matvarubutiker...köttsortimentet...ALLT! Uppskattar det så sjukt när man inte har det tillgängligt till vardags.


Hemmachill blev det nu ikväll/natt iaf. EFTER att ha packat in all mat i frys, kyl osv OCH måstat städa hela jävla lägenheten då det såg ut som en bombnedslag med sopor osv när ja kom hem då grabbarna har lämmnat det så. Inte okej protards!
Jag tål inte att ha så stökigt/smutsigt/skräpigt då vi har så liten lägga, som faktiskt är rätt fin om man bara håller reda. Så styrde upp allt.. babe, you ow me din skrotnisse!

GRRR. wihi


Nåh. Fille nu i soffan. Nåh western tror jag. True Grit kanske.. ah.

Natti!

Inga kommentarer: