10.1.11

Frøken Johansson says goodday!

Då var "helgen" øver. Denna helg før mig = 1 dag ledig.

Jobbade hela lørdagen, sen var jag med seb å grapparna hemma hos oss och chillade øl! Mycket trevligt! Søndag var jag trøtt och sliten på æven fast det inte blev så mycket dricka kvællen innan. Waste.. Orkade inte gøra nått, låg i sængen framfør tvn som en førlamad snigel. Inte okej. Skulle ha åkt bræda ist!

Men nu ær det en ny vecka och nya tag! Jobbar nu 9.5 h varje dag (UTAN RAST) 3 dagar i stræck! Fett nice men ack så orken inte ær den samma utan rast. Menmen! Torsdag blir schemat som vanligt iaf :)

Nytt år och nya tag æven! Aspeppad på att børja dansa och træna. Men børjar med træningen, yogamatta ska inførskaffas Idag! Førsøka hitta tillbaka till formen jag hade innan jag flyttade till Åre.








Nu blir det Yoga varje dag!! Tills jag har råd att køpa ett gymkort och terminskort på spin off dansestudio som ligger ca 60 m från dær vi bor :) PEPP!!!!

Inga kommentarer: