21.6.12

I can't quit you baby, but i gotta put you down for a while

Nåtjena!


Öhm, här händer de alltid mycket som vanligt! Not. Menmen! Ingen dedication att blogga, eller sitta vid datorn mycke för den delen heller haha! Så då får de bli såhär!


Men iaf! Just nu är jag hemma i Råne, mitt riktiga hemma. Varit hemma i lite över en månad snart! Så sjukt skönt. Jag älskar mitt norrland. Kommer sakna de ljusa nätterna och allt annat. Tack för att du finns, som sagt ovan.. I can't quit you baby, but i gotta put you down for a while.
Säsongen i Åre var iaf grym! Hade grymt jobb, asfet lägga mitt i byn osv osv! På tok för mycket regn för att vara en vintersäsong, men det gick bra ändå!

Men nu är det en ny säsong, blir denna sväng att flytta "hem" till Oslo igen! Känns som min andra hemby. Flyttar ner NU PÅ TISDAG! Och jag har kaos i alla mina grejer! Men det ska bli så sjukt kul att komma ner dit igen. Träffa alla fina vänner, skaffa ett brapröjsjobb, och ha de bra i våran suuuperfina lägenhet på Grünerlökka som vi hittade för nån vecka sen! Kommer bli awesome!! Dock blir det inte att bo med bara seb denna gång..buuuu!!!! men de kommer bli nice iaf hoppas jag!

Tillbaka till nuet, Midsommarafton imorgon! Underbart! Kommer firas i våran nybyggda helt otroligt vackra stuga vid havet en bit utanför råne :) Hoppas bara inte myggen/knotten äter upp oss. Blir första midsommarfirandet i vuxen ålder med lillasyster och massa mer folk. Weei! Jag är överpeppad. Och såklart mannen min, Sebastian. Jaddåh, vi är stabila och är snart inne på 4,5 år tillsammans. Grattis till oss!

Livet är bäst och blir då fan bara bättre och bättre.

Tack och hej! GLAD MIDSOMMAR!

Inga kommentarer: