7.12.11

LYCKOKNARKET ÄR HÄR!

SNÖN HAR ÄNTLIGEN ANLÄNT TILL OSLO!!!! LYCKA!!!!

Kommer ut från jobbet 22.15 igårkväll och totalchockas av vit mark, GIGANTISKA snöflingor som bara virvlar omkring mig. Lycka. Med ett stort smile på läpparna började jag traska mot trikken i snöstormen. Var tvungen och ringa Em för att dela min totala lycka med någon. Och hon var då minst lika stokad. Underbart.

ÄNTLIGEN ÄR VINTERN HÄR!!!!!!!

*Drömmer mig bort*


Kan inte riktigt förklara detta lyckorus. Ni som älskar snö och vinter förstår. Ni andra måste det vara något fel på. hahah!

AAAHWHWHWHHW så otroligt glad.






Allt är awesome. Varit ledig idag så har städat å tvättat lite. Men också BAKAT! JULBAKNING! Lussebullar it is! Ska bli sjukt spännande å se hur dom blir!



Planen är att dom ska se ut som på bilden iaf... heheh. just wait and see.


Middagen förberedd även. bara å kasta in i ugnen då mannen kommer hem från jobbet. Ahh housewife DELUXE idag. Fett nice.

Bacon inlindad kycklingfile i ugn m. klyftpotatis och grekisk sallad.




Ska förhoppningsvis dra en sväng på stan med brudarna också! Hoppas ja hinner med!!
Kom på att jag fan sitter i pyjamasbyxor fortfarande...bara dragit på ett par mjukisbyxor utanpå. haha.



Kärlet till folket. HAAADE!

Inga kommentarer: