16.12.11

ABSURT

Nu är mina och många vänners dagar räknade i Oslo. Känns helt sjukt. Det är ju här mitt liv är och har varit i nästan TVÅ ÅR!? galet. absurt.

Känns ändå sjukt bra att vi tar minibussen och styr mot älskade Åre. Ska bli härligt med frisk luft, snö och underbar natur bara utanför dörren.

Slutade jobbet igår. Slutar alltid på topp..det har tydligen blivit min grej! haha.
Polarn o. Pyret...i will miss u. Så sjukt roligt jobb! Tack och bock för min korta (ett halvår) men intensiva och otroligt givande tid!

Avslutade iaf måndagen på jobbet med ett strykjärn i huvudet! hahah. shit vad det hade kunnat gå illa. men min ponytail räddade mig! Och sen POFF blev det torsdag.

INSAAAANE! AAAH. hatar att packa ihop läggan. känns så fel på något vis. Inser att det är då inte lite grejer jag samlat ihop mig under tiden i oslo. Kom hit med två resväskor. NU....typ tusen väskor, lådor, akvarium OSV. och från 2 par skor till 10 par... haha!


Nu ska ja fortsätta strya å städa så man kanske hinner träffa några folk och säga hejdå innan vi drar på måndag morgon.

Pussheeeeeej

Inga kommentarer: