27.11.11

PÅ TOK FÖR KORTA BEN!


I mitt jobb så får jag oftast bara 1,5 dag helgledigt.. Som denna helg. Men Att jag har utnyttjat den så kallade "helgen" till MAX!

Sjukt nice. Jobbade igår å kom hem 19.30. Då var det bara komma hem å smacka i sig lite mat å sen fixa sig för födelsegadsparrty. En helt otrolig människa vd namn Ina fyllde år! :)

Jag, seb och charlie hade något slags mini pre-party här hemma innan v drog. Det var fett! haha.

Kvällen var iaf awesome. Och vi var ute å härjade/käka pizza tills 05.30. Och seb bar/puffade fram Em en liten bit för att vi skulle komma hem fortare. haha! Kvinnan har ju inte lika långa ben som oss så vi tycke de gick alldeles för sakta! <3


Idag har iaf jag, seb å Charlie myst runt uppe på birkelunden på söndagsmarknaden å kollat på kraffs! Käkade lunch på subway å senare tog vi en fika på kaffebrenneriet. ÄLSKAR DERAS VARM CHOKLAD!!! Å sen har vi städat som bara den i läggan. (jo, vi har inneboende nu den sista tiden vi bor här. Charlie och Marcus! Mycket trevligt faktiskt!)



Har börjat sortera skit också inför flytten också... ohmy så mycke kraffs jag har samlat på mig. DET TAR ALDRIG SLUT!? Spelar ingen roll hur mycke man än plockar...alltid hittar man nå nytt i nån låda i nått hörn. Knas..




Stylade megamat i fredags också med min älsking. Kan inte klaga alltså. Grym helg!!



PÖSS

Inga kommentarer: