19.4.11

Nothing but strangeness

Cunninlynguists, heard of them?

Det hoppas jag. Fruktansvärt bra hiphop är vad det är.
Enligt mig.
Sjukt flow och sjukt musikaliska.
Till Peace & Love ska dom också. Underbart!

Några av de fetaste.
Cunninlynguists – Enemies With Benefits F. Tonedeff
Cunninlynguists – Phantasmata
Cunninlynguists – Nothing But Strangeness (LOOOVE IT!)
Cunninlynguists – Never Come Down (The Brownie Song)
Cunninlynguists – Lynguistics (Klassikern som man Aldrig tröttnar på)







Lyssna och njut mina x antal läsare som sällan gör ljud av sig! ;)


Till något helt annat nu. Imorgon ska jag baka bröööd! så jag har brödfödan under påsken då alla butiker har stängt och pengarna nästan är slut.
Blir att baka mammas morotsbröd!
Ska bli riktigt spännande, bakar/har nästan aldrig bakat bröd på egen hand. När jag väl har gjort det så har mamma varit bakom axeln och hjälpt och komenterat så det ska bli bra. Älskade lilla mamma! Blir telefonkontakt under brödbaket imorrn kan jag säga direkt!
Eller kanske ska övertala henne att skaffa skype! Skulle kunna vara något!

Mer om detta imorgon. Risken finns ju som att det blir EPIC FAIL... återstår att se.

Godnatt alla där ute i intarwebben!

Puss och älsk på Sebastian.

Inga kommentarer: