14.4.11

BANANAS!

Shiiieeeet. Var på andraintervju idag för Accezorize. Ouhhh, läskigt. Men gick fett bra iaf :) Lär bli en jävla utmaning om ja nu får jobbet. Höga krav på en.

Var ju då som jag kanske inte nämnt(eller?) på gruppintervju för detta jobb i tisdags. Första gången på gruppintervju, lite scary det men gick! kändes riktigt bra efteråt. Muhaa var den ENDA som "gick vidare" från gruppintervjun. Och då var vi ändå 7 st. Lite bra måste jag ju vara kan man ju då känna :) hihi.

Ursch, känns som att jag skryter. Men är bara så jävla glad över detta och det är ju i sånna här situationer man verkligen får bevisa och får bekräftat vad man går för!


Så nu äter jag banan och väntar på Hani! Ska ta och skaka liv i mannen min som ligger och är död i sängen efter att ha kommit hem från jobbet kl 09.30 I MORSE! Inte konstigt att han är utslagen lixom. Stackarn^^






Så ut i solen med er allihop! Och är dte inte sol, gå ut iaf, frisk luft är FETT!





URSÄKTA RÖRAN btw. Blev vårstädning igår och blev inte helt färdig med det. Fixa klart de ikväll! Kanske slänger upp nå pics på våran vårfresha lägga då :)


Pussherrå

Inga kommentarer: