21.3.11

TIKKA MASAALA UP IN THIS BITCH!

Jahfyfan, nu är våran här! var ca 20 + i solen idag. Och jag har vårstädat sovrummet och sedan hängt med hani för att peirca septum! Hon blev så sjukt snygg i den! Nog för att hon var snygg redan innan men still.. Passade henne perfekt!
Samma som med tatts.. man blir ju fan sugen å pierca sig igen! men vars är frågan haha. Läppen och upp och ner i navlen får kanske ta å räcka för mig :)


Bilden är från 2006.. hundra år sedan då jag piercade läppen och nyligt hade påbörjat mina uttöjingar. Waah, nostalgi. Kom upp till 10mm! Sen vet jag inte vad som hände.. var i gymnasiet när jag dansade och stod på scen så sjukt mycket så tog jag ur den hela tiden och glömde sen helt bort att he i den igen :( Dum mia. Kanske ska styra upp det igen.. :) är ju så sjukt snyggt! bara det inte blir för mycket kan jag tycka :)

Nuh äter jag tikka masaala med kyckling och ris. FETT GOTT! Mummaaaa. Blev en sen midda. Och ensam då babe jobbar övertid. Så hemmafrustyle på mig nu. ska gå å fixa matlådor åt gubben min och sen damsuga! :P hejja hejja!

Och sen drar ja upp till emm å hani å hänger lite tror jag :)

PÖSS

2 kommentarer:

Jane - ROCKBLOGGEN sa...

Fyhelskotta vilken snygg bild! Jo töjningar är super, har 10mm på ena och 4mm på andra, ska upp till 12mm på båda:)

ElinMariah sa...

tack! kul att man hade fotoskills som liten också :P
fett! men fasen så drygt det är att börja från 0... eller ja har ju hål sen tidigare men still :P
lycka till bruden!