1.3.11

Hejja Sverige!

I helgen vare fest! Och trion var snygga som vanligt!

Puss på Emelie och Hanna som räddade mig ur misären utan pengar och sällskap i lägenheten
<3




Säger nu som Emelie ofta nämner i sin blogg. Håna eller Hångla? Ang ponytail, tyckte fan de blev fresh :D




Till något helt annat nu. Imorgon (idag om några timmar) åker jag hem till norr för en vecka!! Helt otroligt skönt och kul det ska bli!!! Inte träffat mami,papi eller sis på FACKING ÅTTA MÅNADER! Helt sjukt och jag längtar ihjäl mig. Borde kanske sova akkurrat nå men är fett pirrig och nervös (!?)
Japp.. resa ensam ska man göra. Inte fan är jag den mest världsvana om man säger så. Har en stark känsla att jag kommer tappa bort mig själv på Arlanda.
Så! det var därför jag tog en biljett med typ 3 timmar i mellan bytet av flyg.. plus att de var ganska mycke billigare också. Faktiskt! Inte bara för att jag är en liten bybo från norrland som bara varit på Arlanda en gång i hela mitt liv och är lite smått livrädd för att resa själv.








Fjanterier är min grej <3


ÅH FETT! kollade just upp hur och när jag ska ta mig ut till gardemoen.
Börjar med att åka hemmifrån 05.08.
Köpa biljett osv på Oslo S
Flygtåget ut till Gardemoen 05.45
Mummaaaaa. läskigt å gå å lägga sig.. lvirädd för att försova mig!


Hörs då! Wish me luck. Pöss

Inga kommentarer: