1.2.11

Jag har en plan

Galen IKEAtripp igårkväll med Hanna och Emelie!

Fick handlat sjukt mycke vettigt faktsikt, tro det eller ej! Men fan så vi svammlade.. :D
Vi skulle alla haft en"VARNING FÖR RETARDS!" skylt på oss.

Var fett kul och mys :) Bästa brudarna <3

Gjorde dock en miss i min handling.. köpte kuddar och tyg Separat för att jag tyckte det var en sjukt bra idé att SY egna kuddar. Det enda som var bra var att de var FETT mycke billigare..jo, skitbra.. men ångrade mig fett efter den första kudden var gjord. Som tog ca 45 min att göra.. då jag inte har en symaskin!! UHHHH! Sitta å sy skiten för hand lixom.. vad fan tänkte jag där?? Gjort är gjort! Så ikväll blir det att sy de andra två.. uhhh.

Iaf.. så detta tyg jag köpte :) Asfint! Och så blir det att köpa typ en ljusgrå/grå soffa i framtiden! :) Jag har en plan och det kommer bli så snyggt och mysigt i vårat lilla vardagsrum :)





Köpte för i övrigt ett par svarta jeansshorts förra veckan! SJUKT FETA! Höga i midjan och korta! Funderar starkt på att klippa av dom lite ytterligare. SÅ NICE! Rebecca reppar NICE ASS i ett par feta avkuttade shorts! Bild från P3 Guld galan.

Förstår ni mitt tänk? DÖDS!


Inga kommentarer: