19.2.11

Hetta om öronen

Hahahah vilket jävla nervvrak jag har varit idag. Skitglad men samtidigt så sjuuukt bitter för att jag var tvungen å jobba på en sån fin solig dag.

När jag då stått å jobbat i ca 8 h utan rast så precis innan stägning kommer iaf 3 st så fruktansvärt dryga jävla kids typ mellan 13 och 15 år (som antagligen inte fått nån slags vettig uppfostran alls) och sa ett och annat till mig.. behöver inte nämna vad. Inga trevliga saker iaf. Blev så sjuk arg att det började hetta om öronen! Sinnes alltså. Längesen jag blev så arg.
Sa åt dom som fan och sa att dom var ena jävla respektlösa ungjävlar som fan inte ska stå å snacka så till folk helt utan anledning. Och bad dom att gå. Utan att skrika och utan att svära mer.... hahah. Shit alltså.

Ett jävla mirakel att jag inte snapade totalt! Men dom där ungarna hade då förtjänt en käftsmäll med tanke på vad dom sa.


Uhh. bara att skaka av sig.



Nu sitter jag iaf och känner mig flottig efter en pizzabit som ja värmde i det berömda mackjärnet och dricker en cider. Sen ska jag dra ner till buddah biljard och spela/chilla lite innan vi ska gå på Fridays och käka middag ett gäng :) Och sen blire väl fest i guess? Hoppas på utgång.. är sjukt sugen på att shake some ass. Ska försöka tvinga med mig Sebbe! Jan E ska fan också med! Får se hur det går :D




Wish me luck! HERRÅ

Inga kommentarer: