14.1.11

Mariah Mac Retard

Sebastian skrattar åt mig, då jag fattar ungefär noll när det gäller mac datorer. Förvånas varje gång av alla de små utomjordiskt högteknologiska detaljerna. Men lyckas nu ändå sitta vid just sebbes mac och skriva ett blogginlägg. wow alltså.

Whats up med att ha en mus med touchfunktion lixom? juste.. MUS MED TOUCH

Hahah. Crazy stuff.


Chill förmiddag på jobbet. Tänkte gå å ta en klass balett om ett tag men orken finns inte. Däremot finns träningsverken och snoret i näsan, håller på att bli sjuk såklart. Kan knappt röra på mig idag. Var på The Vibe igårkväll och tog en klass jazz/contemporary. Så underbart och sjukt kul! Blir samma klass på söndag också! PEPP!

Och imorgon ska jag åka till SVERIGE! WOW SHIIIEET! Jag har inte ens varit över den svenska gränsen sen jag flyttade hit den 1 juli i sommras. Blir att dra över gränsen och handla SVENSK mat!

Smör, kött, kött, köttbullar, bacon, polarbröd, kanske lite alkohol, snus åt emm, lite mat åt hani. Vem vet! Fett nice i varje fall.


Älskar kött alltså. Puss!

Inga kommentarer: