27.1.11

Another likely story

FETT! Dagen blev lite bättre än jag förutspådde. Lika snorig och jävlig men fan så bra det gick på jobbet! Älskar Alvedon! Och TSS!
PLUS att vi ääääntligen fått våra efterlängtade nyheter! Så sjukt nice!

Så nu ska ja styra nån slags middag, och städa våran soptipp till lägga som ni for sure ser på peppbilden på mig wihii. WEBCAM ASSÅ!

För sebbe jobbar typ till 03, ingen dans då jag är fett risig fortfarande, och jag får inte vara med hanna eller emelie då dom just flyttat och är fett upptagna att få till i lägenheten :/ grrrr. Börjar överväga att våldgästa, dock vet jag fanken inte exakt Vars dom bor. TYPISKT! Saknar mina bruttor, inte hängt på flera dagar juh! <3

Aja, jag har ju mina fiskar som sällskap! Ska fota dom :) Dom är asnice!



Klicka på mig vettja!

Underbar låt <3

Inga kommentarer: