2.12.10

..mitt livs första paj

Ja vad ska man säga.. gjorde just mitt livs första paj! Helt själv!! eller ja..
med recept från bästa pajboken som jag fick av bästa mami <3

Ser ju nästan pro ut. hihih

hejja mig. sjukt nöjd. dagens bästa. för det innan har väl inte varit allt för party. Många grejer på g och inte g som pajjar i vardagen min just nu. Men de löser sig! Eller? pajjar.. hahahah.


Jag och Sebastian har nu också fått lägenhet. Kontrakt klappat och klart, så nu är det bara pengarna som fattas. Så sjukt fin lägenhet som vi kommer ha i ett år eller mer. Känns så sjukt bra att flytta på riktigt nu med bästa älskade Sebastian. Grejen att få ha sitt egna. Kommer bli awesome. Hanna, Emelie och Erika kommer inte bo så långt bort heller så det är ju hur bra som hellst.

Bara vi blir av med sarajevo!

http://www.hybel.no/forhandsvisning/4-roms-lagenhet-ledig-i-oslo-centrum-pa-130kvm
Perfekt kollektivlägga! Check it out!


Redman, Methodman och Jedi Mind Tricks förra fredagen var i övrigt så sjukt jävla fett! Har lite pics på emelies kamera som kommer upp soooon! Promise :D

Inga kommentarer: