24.12.10

GOD JUL! < 3

Var så himla arg i det tidigare inlægget.. uhh. Nu ær jag glad och allt har løst sig med pengar och allt sånt tråkigt. Eller ja næstan iaf! Alltid ska det vara nått lixom ;)

Idag ær det julafton och julkænslan ær knapp, kan bero på att jag ær i Norge och inte hemma med finaste familjen. Kan också bero på att jag står på jobbet.. Men det ær helt okej. Ælskar mitt jobb! Synd bara att det inte ær en sjæl på stan idag då det ær julafton. Jobbar två timmar till och sen kanske en svæng på Oslo City før en extra julklapp åt Sebastian ;) Sedan hemmåt før kos och matlagning/bakning med Seb som probably ligger och sussar just nu :)

Blir repris av førra julen som då firades i Åre, Ingen julmat! Helt okej om ni frågar mig! Blir oxfilè med sjukt goda tillbehør!! Pepp! Længesen jag var så peppad på mat. KØTT!!! < 3

Fick førresten just en as stor chokladask av butiksgrannen Telebutikken! Wiie :)



Hoppas alla får en sjukt fin julafton. Kærlek åt er alla! < 3


Inga kommentarer: