20.11.10

sunny




Jobbade på TSS ute i Sandvika idag, fett niiice! DOck sjukt lite folk på morgonen å sen blev det rush då jag drog hem.. eller ja tänkte dra hem. Skulle ju bara gå på HM en sväng.. egentligen inte köpa nått men blev en svin nice pyjamasgrej och en fet rosett att ha på magen! hihiii.
Gick en sväng på MakeUp Store och köpte covergrej så man slipper se så jävla sliten ut hela tiden :P FETT!

Men egentligen inte. Jag tror jag börjar bli en shopaholic... hur fan blir man av med det?? Jo,jag vet. Man blir pank! Känns dock inte så angeläget att bli pank nu när det snart är jul. AH! fuck pank.. blir ju antagligen att fixa ett sparkonto! DOH!


Nu sitter ja å väntar på att Sebastian ska komma hem så vi kan ha koooskväll! Ska laga nå crispy chicken grejs och äta massa snask och se film <3 Känns som att jag inte träffat människan på två veckor.. Vi båda har jobbat en heldel nu. Halv skatt i novembeeeer! WOHO! Så det kommer ju löna sig om man säger så :)


Ajja, städa vårat bombnedslag till rum nu och sen börja med maten. HEMMAFRU!? Ibland, men inte så ofta ;)

BTW!! DET SNÖAR UTE! <3 <3

PÖSSHERRÅ. / M

Inga kommentarer: