22.11.10

Idag:
Vad allt känns jobbigt helt plötsligt. Vad ska man göra? Om, hur, vars, när, vem, pengar.


Jag trivs ju med er. Det är ju ni som får mig att le och må bra så fort man kommer igenom dörren. Och jag förstår verkligen, men just nu suger Allt.


Deppen tog mig och nu vill jag att Sebastian ska komma hem.









Gårdagen:
Crystal igår var sjukt fett
iaf. Ni var bättre i sommras musikaliskt sett kan jag tycka.
Men då får man nog tänka att stackars Alice typ brytit fotleden (?) strax innan spelningen och egentligen inte fick köra spelningen för farbror doktor.
Men det sket hon visst i och stod där på scenen i alla fall och var galen fast hoppades på ett ben istället för två. Så inga stagedives för fröken Glass.
Drog dit med bästa Emelie och Hanna. Dom absolut bästa.
Träffade Benedikte och Kamilla också, det var kul!
Peppen var enorm och jag var blöt i svett.
  • TUR att jag tog magtröjan!
  • SYND att jag tog dubbla långkalsonger!

idioti, sådär typiskt mig i guess.


Kortfattat då.. sjukt jävla bra. Sjukt värt. Crystal <3


Godkväll.

Inga kommentarer: