25.11.10

cutiepie



Gjorde en egen liten julskyltning i butiken iførrgår! CUTE! Vart fett nøjd ^^


Klassikern att man blev med på bilden i spegeln till vænster :P


Drog med Seb, D och Emm på staden en svæng idag innan jobbet. Och fucking tro det eller ej.. JAG KØPTE INTE ETT SKIT! :O Wow.. bra jobbat av mig alltså. Ønskade mig dock typ tusen saker i julklapp som jag tænkt att min rika man ska køpa åt mig ;) Bland annat en ONEPIECE grå/rosa detaljer + lila/rosa som jag hittade mmmmuuummma. Har en från bikbok (turkos m. knallrosa detaljer) som får funka tills vidare. Som jag før i øvrigt också fick av bæsta Sebastian :)
Emelie køpte sig en som vi planerade i Åre redan :) Men sæger samma som http://emelielarsdotter.blogg.se/ Kissiejæveln har ju fjortisstæmplat detta plagg TOTALT. Inte okej. Men skit samma, ska ha mig en, punkt slut.



Fått mina nellyskor nu btw! Så sjukt snygga. 13 cm OOOHYEEEAH. Men frågan ær ju nær man ska anvænda dom. Inga skor man orkar gå ut med om det ær shakeAss som står på schemat. Får se, hittar sækert nå bra tillfælle framøver då man ska vara dødssnygg :P


Ikvæll ska vi och bowla och dricka lite øl :) FETT! Jag, Seb, David, Albin, Emelie. Kalle och Erika också i hope :)


Nu fåre ræcka før idag! HOY!

Inga kommentarer: