10.11.10

bra

Soft dag!
Började dagen med att gå och möta Nisse som imorgon ska vidare till Stavanger och jobba röven av sig nån månad framöver, tycker gott han hade kunnat stanna här i Oslo med björnfamiljen :)
Sedan jobba Tshirtstore i några timmar, sen hem, äta köttbullar och mackisar för att efter det gå och dicka lite öl och bowla! Så sjuukt kul att bowla..dyrt men så sjukt värt! Jag kom 2a första serien, andra kom jag näst stista plats och den tredje serien kom jag absolut sist... skyller på de två gigantiska ölglasen jag drack. såg ju fan suddigt på slutet haha.

Fett nice kväll! Så nu blir det att go to sleep. Öppning på tshirtstore imorgon! Kanske dra Ikea eller nå efter jobbet.. tåls att tänkas på!

Blir att smacka upp lite bilder snart känner jag!! Men nu sova! Niiight <3

Inga kommentarer: