13.11.10

aeki

Iførrgår dorg jag på Ikea sjævl efter jobbet, great succsess. Blev dær i næstan två timmar!
Jag børjade vandringen med bara en såndær lånepåse.. den skulle snart bli proppfull, så halva vandringen letade jag efter en vagn. Medans jag letade så nån gång i mitten av Ikealabyrinten satte jag mig i ett "tvrum" och pratade med mamma i 20 min. Skønt med en paus!
Handlade och handlade saker jag kænde att vi/jag behøvde. Typ som 2kg pepparkaksdeg før 50 kr!


Listan blev lång alla de "bra och ha grejerna"..

2kg Pepparkaksdeg
Ljus/værmeljus i alla storlekar med vaniljglassdoft
Hylla till projektorn
Klædhængar grejer till våra klædstativ
Krafslåda till seb
Pumlor (Julgranskulor før er nere i søder då)
9 kronors kuddar + ørngott (røda)
Stor nice golvlampa
Lampskærm (rød likaså, porrbelysning AB i rummet nu vah!)
Två krukvæxter + krukor
Matlådor
Ljusslinga med stjærnor (till jul)
3 påsar Skumtomtar (12 kr styck!!)

Handlade ju sækert 10 saker till som jag bara inte kommer ihåg atm! :P

Ensamtrip till Ikea..Betyg: 5 av 5 toasters!


PUSS!

Inga kommentarer: