16.7.10

Finbesök från Canada!

Inte för att vara den som är den men.. Jag var nog för stokad för mitt eget bästa igår.
Dessa jävla pengar..pengar,pengar,pengar. Dom är fan inte okej. Inte just nu här i Norge.
Inte då man inte fått skattekortet. För då kan man inte få lön, för har man inte skattekort så kan man inte skaffa norskt konto. FUCK.
Spenderade mina sista pengar på crystalbiljetten som var så sjuukt värt!! Missuppfatta mig inte..men inte idag då man inte har nå cash känns det ju lite småtärt.
Det och att Sebastian inte är här är det sämsta. SÅH! var det sagt.


På tal om crystal. SÅÅÅÅÅ SJUUUUUKT FETTTT BRAAAA! BÄSTA JAG SETT PÅ LÄNGE!!!!! ALICE OCH ETHAN.. Omhy. Hur lyckas man skapa så fet musik? Önskar jag hade nå egna bilder från spelningen men icke! Alice for runt som en galning på scen med en whiskeyflaska i handen. Ena sekunden stod hon på trumsettet och andra så låg hon på publiken. Underbart!


Inga kommentarer: