27.2.09

Carrots help us see much better in the dark

Hej och välkommen

Min magkänsla är på topp. Allt känns grymt, det händer många grymma saker runt omkring mig, jobb = pengar är grymt, sebastan är grym. Som sagt.. magkänslan är god.

Nu är det då sportlov för alla som går skola.. Själv har jag inget sportlov längre tyvärr, men det gör som inget. För jag ska ändå fara på sportlovsresa!
På söndag morgon bär det av till Tärnaby med familjen Tornéus som var så snälla och lät mig följa med.

Så denna förmiddag har jag packat lite, mått bra och gjort köttfärssås till 6 pers.
Riktigt nice förutom att jag nu luktar lök,tomat och köttfärs.

Längtar verkligen till på söndag! Men först ska det packas klart och sedan jobbas lite ikväll på dansen.


Kolla för i övrigt in denna artikel om Jib Academy i Klinten som Sebastian skrivit. Jag som fotat.
Länk: http://www.freeride.se/content/2702/


Piiiiz

Inga kommentarer: