14.2.08

NU är jag hemma! kom hem i eftermiddag efter en lång bilresa från norr.
Och nu är premiären och miniturnén avklarad. Premiär i luleå sendan haparanda,övertorneå och pajala. Det var jobbigt och man var lite less och trött till och från men det var så värt och så galet roligt och föreställningen känns bättre och bättre till skillnad från premiärföreställningen. (haha)
Vi körde bl.a fast med minibussen i övertorneå, och jag höll på att skratta ihjäl mig.
Och hela resan hem satt jag och chaffisen och översatte gangsterhiphoplåtar då dom bara svär och säger fula ord och hatar andra crews, det var också sinnessjuk kul. Menmen inte orkar ni läsa allt stört vi har gjort under turnén! Så här är en av alla massa bilder som fotades, hoppas jag får tag i fler.

foto: Mats Kalström


iaf. hemma nu, skönt, ledig på fredag, vad händer på fredag? åka bräda på lördag? fest med danspolarna lördakväll, söndag,vara bakis och kanske åka bräda vem vet?
Längar efter annat folk och att slippa dansen nån dag. puss.
( och glad alla hjärtans dag till alla dom som faktiskt har nån att hjärta)

Inga kommentarer: